Συναδέλφισσες και Συνάδελφοι,
Σας ενημερώνουμε ότι κατά την Τακτική Γενική Συνέλευση του Σωματείου μας, η οποία πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 9 Ιουνίου 2026, συζητήθηκε το θέμα της αύξησης της τακτικής μηνιαίας συνδρομής των μελών, η οποία παρέμενε σταθερή στο ποσό του 1€ από το 2015.
Με εισήγηση του Ταμία, και αφού είχε προηγηθεί συζήτηση και ομόφωνη απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου το οποίο πραγματοποιήθηκε στις 4-6-2026, προτάθηκε αρχικά η διαμόρφωση της συνδρομής στα 2,50€. Ωστόσο, κατά τη διάρκεια της διαβούλευσης στη Γενική Συνέλευση, τα ίδια τα μέλη αντιπρότειναν το ποσό των 3,00€.
Κατόπιν τούτου, και σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στα άρθρα 8 και 12 του εν ισχύει Καταστατικού, το σώμα της Γενικής Συνέλευσης αποφάσισε ομόφωνα την αύξηση της μηνιαίας συνδρομής από 1,00€ σε 3,00€ (συνολική αύξηση 2,00€).
Προς αποφυγή κάθε παρανόησης, οφείλουμε να επισημάνουμε ότι η διατήρηση της συνδρομής στο συμβολικό ποσό του 1€ για έντεκα ολόκληρα έτη, κατέστη πλέον ζημιογόνος λόγω της αύξησης των λειτουργικών και παγίων εξόδων του Σωματείου μας. Η αύξηση αυτή διασφαλίζει ότι το Σωματείο δεν θα συσσωρεύσει χρέη και θα μπορεί να ανταποκρίνεται με συνέπεια στις βασικές του υποχρεώσεις.
Η νέα τακτική μηνιαία εισφορά (συνδρομή) των 3,00€ θα εισπράττεται με παρακράτηση του σχετικού ποσού από την μισθοδοσία του υπαλλήλου-μέλους και θα αποδίδεται στο σύλλογο αρχής γενομένης από τη μισθοδοσία του μηνός Αυγούστου.
ΤΟ Δ.Σ.